Service en Garantie Frans Mets de Bedderij
Daarom koopt u bij Frans Mets
Bij Frans Mets hebben wij service hoog in het vaandel staan en proberen uw vragen altijd zo snel mogelijk te beantwoorden. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn kunt u altijd terecht bij één van de onderstaande adressen.
Voor vragen met betrekking tot slapen: slapen@fransmetsdebedderij.nl
Voor vragen met betrekking tot wonen: wonen@fransmetsdebedderij.nl
Voor vragen met betrekking tot levering en montage of vragen over de leverdatum van uw product kunt u terecht bij de afdeling expeditie: expeditie@fransmetsdebedderij.nl
Beschadiging/klacht
Mocht het product dat u heeft gekocht bij ons beschadigen of heeft u een opmerking met betrekking tot uw product dan kunt u ons ook via bovenstaande adressen bereiken.
Wij vragen u om onderstaande gegevens in uw mail te vermelden:
- Bon nummer (te vinden rechtsonder op uw bon).
- Aankoopdatum van het product.
- Beschrijving van het probleem en het moment waarop dit ontstond.
- Bijgevoegde foto’s van het probleem (indien beschikbaar).
Met deze informatie kunnen wij sneller te werk gaan en sneller het probleem voor uw oplossen. U kunt ons natuurlijk ook altijd bereiken op ons telefoonnummer: 010 422 0881.
Meten is weten
Bij de aanschaf van een nieuw matras is het essentieel dat u de afmetingen van uw bed zorgvuldig controleert. Dit voorkomt het probleem dat er een matras wordt besteld met de verkeerde afmetingen. Het meten van de lengte, breedte en hoogte van het bed biedt de garantie dat het nieuwe matras perfect aansluit op uw bed of boxspring.
Een kleine inspanning voordat u onze showroom bezoekt voorkomt veel gedoe; wij vragen meermaals of de afmeting van uw matras correct is bij aankoop.
Mocht het toch voorkomen dat er een vergissing is gemaakt, proberen wij samen tot een oplossing te komen en rekenen wij omruilkosten, die 20% van het bedrag van het matras bedragen.
Veel voordeel met 3 garanties voor u
Als bedden- en meubelspeciaalzaak hanteert Frans Mets / De Bedderij de Algemene voorwaarden van CBW die u als consument extra goed beschermen. Frans Mets hanteert daarom altijd een erkenningsregeling met 3 garanties:
- Extra garantie
CBW-Erkende winkels bieden een extra goede productgarantie.
- Veilig (aan)betalen
Je kunt zonder risico aanbetalen. Het restantbedrag betaal je pas bij aflevering.
- Onpartijdige klachtafhandeling
Mocht je ooit een klacht hebben, dan is er een onafhankelijke commissie Wonen die een uitspraak doet die bindend is.
Wij zijn CBW-erkend
Bij kwaliteit hoort zekerheid. Zekerheid van jarenlang slaap- en wooncomfort en zekerheid dat wanneer er toch iets mis gaat u terug kunt vallen op de service en garantie van Frans Mets / De Bedderij. En dat is exact wat we u bieden, een compleet service- en garantiepakket bij iedere aankoop. Om dit te allen tijde te kunnen waarborgen is Frans Mets dan ook CBW-erkend.
Direct contact
Sinds 1960 dé bedden- en design meubelspeciaalzaak in Bergschenhoek-Rotterdam. Altijd een passend advies over wonen en slapen.